Мнения за работните места и работодателите, които обичаме и мразим

написано 31.01.2013г. петък в 04:40
мнение от
отношение бивш служител
към обект/отдел Техник СОТ
в град София

НАЧАЛО:


Това е вторият от обещаните от мен коментари по темата "Форс Делта".


Той е тясно насочен към тези, които искат да започнат работа като техник във фирмата и е свързан с факта, че днес Колега, който е работил в друга СОД фирма ми звъня вече на ГСМа и по-дългичко разговаряхме /дори малко се чудя защо ме питаше, като той повече от мен си отговаряше на въпросите, но го слушах учтиво/ по това, което ще опиша по-долу.


И точно поради тази причина, Колеги:


- за да не се "набутвате" с половинчасови разговори...


- а и да мога все пак и аз да поспивам поне понякога през деня, защото луд умора нЕма...


та заради тези две причини реших да напиша по-долното.


Ситуацията и организацията при този вид персонал /техници/ е следната:


Фирмата Ви дава работата /имам в предвид обектите, които за деня Вие трябва да посетите с цел да изградите тепърва или да извършите някаква техническа услуга/ и материалите за извършването й. Под материали визирам основните компоненти - централи, датчици, кабел... Въобще това, от което печелят, вследствие на надценката, която е в пъти завишената цена от реалната на пазара или тази на доставчика /в по-нотатъно инфо ще коментирам/. Останалите материали, които се явяват консумативи са за ваша сметка.


Както и всичко останало.


В смисъл, че:


- Техникът отива на работа сутрин в офиса /9 часа/ с личния си автомобил и след като се отчете, получи задачите си за деня, вземе необходимите материали отново със същия тръгва по обектите. Независимо дали обекта е в границите на София или става въпрос за околните села, Пловдив, Варна.


За територията на София и околните села горивото и всички останали консумативи по автомобила са за сметка на техника.


За по-отдалечените - получаваш аванс и после, ако е необходимо доплащане единствено за горивото и евентуално наложило се преспиване.


Всичко останало си е за твоя сметка.


- Горивото за работата Ви на територията на София и околните села, талони или СМС-и за паркиране, изходящи обаждания за връзка с Клиентите /хайде ГСМ-ите на "Форс" ще ги вкарате в група с Вашия/, евентуални повреди по автомобила и т. н.


- Техническото Ви подсигуряване е също Ваша грижа и отговорност. Имам в редвид, че наличието на перфоратор /сериозните знаете, че не става с такъв под 350-400 лева - Бош-а си е Бош/, поялник /пак сериозните знаят и обикновен, на 220V и газов - нищо, че сме "спецове" и с обикновена запалка/, мултицет, пистолет за топъл силикон /поне да е Метабо, ако се поскъпите за Бош, но не и играчките от 10-20 лв. Всъщност то Метабо си е дъщерна фирма на Бош, но поне е добро, защото то и "зелените Бош" са Бош, но не са като професионалната серия, сините/, такер /повярвайте "Рапид" - не някой евтин, колкото да си мислите, че сте го подсигурили и после да се самозамерите с него/ и всички останали технически инструменти, без които знаете просто не може да се върши този вид работа. Отново уточнявам, че коментирам работата като техник по поддръжката на СОТ. Избоеното просто трябва да го имате. Ако ли не - или си ги набавете още преди да започнете. Вие ще видите, че аз няма да Ви кажа "Не започвайте!" Дори напротив! И целта ми тук не е да Ви отчая, а да Ви помогна. Просто не разчитайте, че ще може да се оборудвате "в движение", "от първата заплата" или нещо от сорта. Просто няма да се получи - павярвайте ми. А защо - сами ще разберете по-късно.


При оборудването изобщо не споменавам дребните неща /имам в предвид като цена - не като важност и необходимост/: отверки, пинцети, макетен нож, чук, фенер, бор-коронки, свредла за тоя Бош, защото има /сериозните знаете/ и такива за по 100-120 лв., които просто не могат да се заменят с аналог /имам в предвид голям диаметър, който за едно сериозно видео-наблюдение примерно ще ви е необходим, ако не искате да се излагате да дупчите отделни малки отвори и да правите стените на хорана на решето, но хайде това го забравете - приемете, че това "в движение" става/ и разни други, които в едно с някои задължителни консумативи, ако не изпълват един от от онези пластмасови куфари... то забравете, че сте Техник СОТ. Или: ако основните Ви инструментите са за по-малко от 700-800 лева и нямате поне за още 200 лева другите, дребните, в едно с първоначалните консумативи... просто не започвайте - не ще си тежите на мястото като специалист и съответно да изкарвате пари /особено пък "на частно/.


- Консумативите, които са необходми, за да си вършите работа също са Ваша грижа и са перо от разходите Ви. Говорим за всички онези дреболийки, без които не може като: банд, пръчки силикон, тинол, лепило, двойнолепяща лента, почестващ спрей... - те също са си Ваша грижа и перо в разходите Ви, с което трябва да се съобразявате.


Това е по отношение на това какво трябва да имате, за да може да започнете работа. Говорим като основни средства - паричното им изражение вие си направете сметка.


Минимума необходимо Ви е: автомобил, перфоратор /Бош/, поялник, мултицет, топъл пистолет, консумативи за тях, едно 200-300 лева за гориво първия месец /но като се замисля умножете го по 3 - ще разберете явна в следващото ми писание защо/, които да необъркат семейния Ви бюджет и... Професионализам!


Колеги...


Без професионализъм, не само ще си загубите времето и ще съжалявате, но още повече ще разбъркате кашата във фирмата. Говоря чисто техническата - за бизнес-стратегии и организация си има "умни" глави - това не го мислете.


Достатъчно за днес.


Да ги наречем дотук препоръки какво трябва да имате.


Утре ще пиша за организационни неща и това, което най-интересува всички - Пари.


Ще разтълкувам и "+"-овете и "-"-ите, които чеквам като оценки под коментара.


/следва/

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 29.01.2013г. сряда в 06:06
отношение бивш служител
към обект/отдел Техник СОТ
в град София
 

Така-а-а!


Това е един коментар, който предната вечер не беше публикуван.


Той е първият от серията коментари, които ще публикувам тук /а и не само/, за да може информацията да достигне до повече хора.


--------------------------------------------------------------------------------------


Като всеки културен и говорещ без страх истината човек се представям с истинското си име.


Казвам се Георги /във "Форс Делта" много добре знаят фамилията ми/ - бивш служител във "Форс Делта", работил за същата в продължение на 2 години като Техник.


Прочетох един коментар тук, че видиш ли Г-жа Орфаниду и Г-н Димов били с връзки и това ме подразни...


Ако не беше този коментар едва ли щях да пиша.


Да, с връзки са! Най-малкото може да го допуснете, ако посетите Интернет страницата им и прочетете така изтъкваните от тях престижни клиенти.


Но това притеснява ли ви?! Наличието на връзки имам в предвид.


Защото мен лично НЕ!


Дори цитирам един от личните си ГСМ-и, който е 0885/844-955 и съм готов да отговоря на всеки въпрос който не влиза в разрез с личните ми принципи и убеждения. Те са единствената ми "спирачка" и единствено те ограничават това какво, кога, къде и на кого да кажа или не, когато става въпрос за Истината!


Предварително искам да помоля да не ми се звъни за несериозни неща или не дай си боже със заплахи от страна на защитници на коментирания тук работодател.


Дами и господа от "Форс Делта" - моля Ви - нека не повеждаме такава битка.


Арогантността и високомерието не винаги се котират. Е, в измисления свят на някои надхвърли себе си, но единствено в собствените си очи и в измисления си свят хора да. Но действителността се оказва, че е различна. Светът, в който някои са си повярвали, че са най-великите и най-умните и всички останали хора са просто нищожества се оказва в един момент измамен.


Тогава връзки не помагат...


От работата си при Вас мен лично най-ме възмущава факта, че така гледате и на Служителити си и особено пък на Клиентите си. Тоест - на хората, от които идват приходите Ви.


Убеждавате се, че те имат ПРАВА.


Че те имат ДОСТОЙНСТВО!


Да, търпение също! - Нима не го доказах в продължение на 5 месеца, през които ви звънвах от време на време, за да Ви гледам сеира?


В един момен Ви го казах: Стига толкова!


Няма и 20 дни и Вие вече ме търсехте.


Платихте си ми "с отскок" дължимите ми 3221,22 лв.


Беше ми интересно защо в апартамен, частен дом, а не в офиса Ви, но както й Ви отговорих тогава на въпроса "дали ме е страх", но какво пък - в България всеки влязъл в конфликт с работодателя си служител получава парите си в апартамента му. Така е - да а а!


А иначе сега питам пък Вас - от какво да ме е страх?!


М?!


Щото аз лично не виждам нищо страшно.


Вятъра си духа - кервана си върви.


Въпросът е, че Вие към момента си мислите, че вятъра Ви е погалил и е утихнал, а не знаете, че бурята тепърва предстои.


Е... изненада. Дори още не сте усетили болката от разочарованието, че светът Ви е утопия.


И повярвайте ми - крайно глупаво от Ваша страна ще бъде да допуснете грешката да си заровите главата в пясъка като щраусите, така, както правите по отношение на някои стоящи неразрешени от години проблеми във фирмата.


Ако някога номерата Ви са минавали и дори и сега минават при някои хора, то крайно време е да осмислите и проумеете, че това вече е минало.


Поне отсега нататък аз каквото мога ще направя за всекиго, за да няма примерно вече В-----н, чакащ си 1621,15 лв. още от 2011 година.


Защо ще си ги получи по Ваши думи сега, в четвъртък, 31-ви януари 2013 год., а не ги е получил още преди година?


Казвали ти някой, пък и смееш ли да питаш!


М---я, пределно ми е ясно, че ти няма да си вържеш езика, за да се извиниш...


Но опитай се наистина да осмислиш нещата, които пиша и които се случват в момента около Вас и тепърва ще се случат, защото абсолютната Ви своеволна "власт" просто не свърши, а не сте я имали.


Просто потъпкваните от Вас хора не са познавали своята Власт!


Имайте си връзките - няма лошо. Тя цялата ни Държава е шуробаджанащина. Но маалко се сепнете, че все пак има и хора с по-големи връзки, правомощия, права и т. н. от Вас. Нещо повече - приятелският ми съвет е да се опитате да не навличате неприятности и на самите си връзки.


Нямам нищо лично против Г-жа Орфаниду - просто с нея съм контактувал на "здравей-здрасти", но пък не съм съгласен, че трябва да остави юздите в ръцете на некомпетентни /говоря чисто технически/ управляващи /подчертавам/ кадри, с високо самочувствие, но без полагащото му се покритие. Същото касае и Г-н Димов /Директора - не техника/, с който при работата си като техник във фирмата не съм имал преки контакти, но все пак съм останал с добро впечатление. Виж за друг един "Директор" /на водопад/ мнението ми е коренно различно.


Възхищавам се от Г-жа Войникова /леля Златка, както й казват повечето техници/. Уникална жена! За нещата които прави /разбира се прави го в полза на дъщеря си - Орфаниду, а и за другата - Даниела, както и някоя друга рода от ръководния екип на фирмата/ на нейната възраст и то с честността и готовността да те изслуша, да вземе отношение и да ти помогне - ЕВАЛА! Пожелавам всяка българска, дама на нейната възраст да е като нея!


Тогава Тодор Колев ще измени песента си и ще запее "как ще НИ стигнАТ хамериканците...", но това ще си е техен си проблем - няма сега пък и тях да мисля я. Не стига, че коментираната фирма им купува смотаните централи...


Държа да уточня еднозначно, че писаното по отношение на Войникова не е ирония, а абсолютното ми мнение и отношение към нея.


Дотук с хвалебствията - не, че няма и други хора за похвала /техници или операторки например/, но те просто не се покриват от минусите.


 


 


/може би ще следва продължение/

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 29.01.2013г. сряда в 05:43
мнение от
отношение бивш служител
към обект/отдел Техник СОТ
в град София

Така-а-а!


Това е един коментар, който предната вечер не беше публикуван.


Той е първият от серията коментари, които ще публикувам тук /а и не само/, за да може информацията да достигне до повече хора.


--------------------------------------------------------------------------------------


Като всеки културен и говорещ без страх истината човек се представям с истинското си име.


Казвам се Георги /във "Форс Делта" много добре знаят фамилията ми/ - бивш служител във "Форс Делта", работил за същата в продължение на 2 години като Техник.


Прочетох един коментар тук, че видиш ли Г-жа Орфаниду и Г-н Димов били с връзки и това ме подразни...


Ако не беше този коментар едва ли щях да пиша.


Да, с връзки са! Най-малкото може да го допуснете, ако посетите Интернет страницата им и прочетете така изтъкваните от тях престижни клиенти.


Но това притеснява ли ви?! Наличието на връзки имам в предвид.


Защото мен лично НЕ!


Дори цитирам един от личните си ГСМ-и, който е 0885/844-955 и съм готов да отговоря на всеки въпрос който не влиза в разрез с личните ми принципи и убеждения. Те са единствената ми "спирачка" и единствено те ограничават това какво, кога, къде и на кого да кажа или не, когато става въпрос за Истината!


Предварително искам да помоля да не ми се звъни за несериозни неща или не дай си боже със заплахи от страна на защитници на коментирания тук работодател.


Дами и господа от "Форс Делта" - моля Ви - нека не повеждаме такава битка.


Арогантността и високомерието не винаги се котират. Е, в измисления свят на някои надхвърли себе си, но единствено в собствените си очи и в измисления си свят хора да. Но действителността се оказва, че е различна. Светът, в който някои са си повярвали, че са най-великите и най-умните и всички останали хора са просто нищожества се оказва в един момент измамен.


Тогава връзки не помагат...


От работата си при Вас мен лично най-ме възмущава факта, че така гледате и на Служителити си и особено пък на Клиентите си. Тоест - на хората, от които идват приходите Ви.


Убеждавате се, че те имат ПРАВА.


Че те имат ДОСТОЙНСТВО!


Да, търпение също! - Нима не го доказах в продължение на 5 месеца, през които ви звънвах от време на време, за да Ви гледам сеира?


В един момен Ви го казах: Стига толкова!


Няма и 20 дни и Вие вече ме търсехте.


Платихте си ми "с отскок" дължимите ми  3221,22 лв.


Беше ми интересно защо в апартамен, частен дом, а не в офиса Ви, но както й Ви отговорих тогава на въпроса "дали ме е страх", но какво пък - в България всеки влязъл в конфликт с работодателя си служител получава парите си в апартамента му. Така е - да а а!


А иначе сега питам пък Вас - от какво да ме е страх?!


М?!


Щото аз лично не виждам нищо страшно.


Вятъра си духа - кервана си върви.


Въпросът е, че Вие към момента си мислите, че вятъра Ви е погалил и е утихнал, а не знаете, че бурята тепърва предстои.


Е... изненада. Дори още не сте усетили болката от разочарованието, че светът Ви е утопия.


И повярвайте ми - крайно глупаво от Ваша страна ще бъде да допуснете грешката да си заровите главата в пясъка като щраусите, така, както правите по отношение на някои стоящи неразрешени от години проблеми във фирмата.


Ако някога номерата Ви са минавали и дори и сега минават при някои хора, то крайно време е да осмислите и проумеете, че това вече е минало.


Поне отсега нататък аз каквото мога ще направя за всекиго, за да няма примерно вече В-----н, чакащ си 1621,15 лв. още от 2011 година.


Защо ще си ги получи по Ваши думи сега, в четвъртък, 31-ви януари 2013 год., а не ги е получил още преди година?


Казвали ти някой, пък и смееш ли да питаш!


М---я, пределно ми е ясно, че ти няма да си вържеш езика, за да се извиниш...


Но опитай се наистина да осмислиш нещата, които пиша и които се случват в момента около Вас и тепърва ще се случат, защото абсолютната Ви своеволна "власт" просто не свърши, а не сте я имали.


Просто потъпкваните от Вас хора не са познавали своята Власт!


Имайте си връзките - няма лошо. Тя цялата ни Държава е шуробаджанащина. Но маалко се сепнете, че все пак има и хора с по-големи връзки, правомощия, права и т. н. от Вас. Нещо повече - приятелският ми съвет е да се опитате да не навличате неприятности и на самите си връзки. 


Нямам нищо лично против Г-жа Орфаниду - просто с нея съм контактувал на "здравей-здрасти", но пък не съм съгласен, че трябва да остави юздите в ръцете на некомпетентни /говоря чисто технически/ управляващи /подчертавам/ кадри, с високо самочувствие, но без полагащото му се покритие. Същото касае и Г-н Димов /Директора - не техника/, с който при работата си като техник във фирмата не съм имал преки контакти, но все пак съм останал с добро впечатление. Виж за друг един "Директор" /на водопад/ мнението ми е коренно различно.


Възхищавам се от Г-жа Войникова /леля Златка, както й казват повечето техници/. Уникална жена! За нещата които прави /разбира се прави го в полза на дъщеря си - Орфаниду, а и за другата - Даниела, както и някоя друга рода от ръководния екип на фирмата/ на нейната възраст и то с честността и готовността да те изслуша, да вземе отношение и да ти помогне - ЕВАЛА! Пожелавам всяка българска, дама на нейната възраст да е като нея!


Тогава Тодор Колев ще измени песента си и ще запее "как ще НИ стигнАТ хамериканците...", но това ще си е техен си проблем - няма сега пък и тях да мисля я. Не стига, че коментираната фирма им купува смотаните централи...


Държа да уточня еднозначно, че писаното по отношение на Войникова не е ирония, а абсолютното ми мнение и отношение към нея.


Дотук с хвалебствията - не, че няма и други хора за похвала /техници или операторки например/, но те просто не се покриват от минусите.


/може би ще следва продължение/

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 28.01.2013г. вторник в 03:55
мнение от
отношение бивш служител
към обект/отдел Техник СОТ
в град София

Отговор до бившия служител на Боду:


Точно днес /тоест вече вчера/ по обед говорих с бивша служителка от "Форс Делта" и тя засегна известното й по тоя въпрос:


Платеният годишен отпуск е със заплащане 8 лева на ден. Говорим по "ценоразпис" до март 2012-та. Но пък при тая криза нищо чудно и това да е отрязано.


Директно тук пускам и коментар по отношение на "умните момичета":


Да! - послушайте колежката Ви. Бъдете умни.


В момента кризата принуждава да работиш без много право на избор, така, че моят съвет не е /подчертавам НЕ Е/ да не започвате работа. "За лев работи - без лев не стой!"


Но просто имайте си едно наум.


Ще Ви се наложи да извършвате нетипични /абе четете си го незаконни/ за счетоводител операции.


Като например да водите двойно счетоводство, да послъгвате... Все неща, които, ако сте едно младо момиче е хубаво да усвоите.


Момичето, на което са търсили заместничка се казва Д--и и е излязла по майчинство.


Папките не са "трикове за пред шефа им" - реално както сте я нарекли "дамата" с дъвката /М---я или М--и, както я наричат всички/ е "шефът". В смисъл, че тя коли - тя беси.


Абе поизлиняло и е дочух нещо въжето напоследък...


Организацията си е такава - ако се впусна да разказвам чак аз ще почна да се съмнявам може ли да са истина.


Но повярвайте ми - истина са.


Папките на бюрата са най-малкия проблем в организацията.


Папки обекти /охранявани частни домове, офиси и т. н./ не пазят.


Да не говорим как и с какво се пълнят тези папки.


Не съм го казал, но някак си така си мисля, че е много възможно да са пълни с похвали от Клиенти за задоволството им от предлаганата услуга. Само че кой ги пише, М---я? Защото...


Абе нещо съм сънувал - ще видим как някой ще ми разтълкува именно днешния ми сън.


А дъвката на същата тази подчертавам Г-жица й помага да не се отпуска в едно от основните й задължения - умело да послъгва /основно Клиентите имам в предвид/. Въпросът е, че тя /и не само тя/ се мисли за майстор на словестната еквалибристика и, че другия с/у нея винаги е по-тъп, но това е само в случая, когато насреща й стои огледало.


Сега конкретно ще отговоря на въпросите в самото каре на темата:


Нивото на заплащане във "Форс Делта" е... ниско.


Имам реално наблюдение в бранша /особено във фирмите, които наистина отговарят на стандарт за извършване на този вид дейност и си заслужават парите за таксата по охрана/. Не казвам, че при другите не е също кофти заплащането - така засега стоят нещата просто в този бранш в България. Но имайте в предвид, че точно от такива супер некоректни работодатели като коментираната фирма реално страда целия бранш: ниско заплащане на персонала /особено и основно физическата охрана/, идващо от по-ниски оферти спрямо другите. От там - нелоялна конкуренция и съответно сваляне на стандарта въобще. Разгледайте и прочетете Интернет страницата на "Форс Делта" - хей така, просто като преглед, защото в едно инфо до 2-3 дни ще Ви изложа как едно 70-80% от написаното там просто не отговаря на истината. Но за това си има Комисия за защита на потребителя и Комисия за защита на конкуренцията. И искрено вярвам, че вече проверките няма да стават в "Болярка", а "Форс Делта" да са сложили масата дори предварително. Не визирам в момента тези комисии - дори се чудя... написаното май съм го сънувал. Засега.


Отношението към служителите?


"Ти си тъп, а аз съм велик /а/"


"Кво като ти си 2V /така ще се наричам тук за по-кратко, а иначе си изписах името и телефона, те ми знаят отлично и фамилията/ с коеф. на интелигентност 126 - от нас три сумарно те бият..."


Ама по кила - бих допълнил веднага аз.


Шегувам се с реалността, като се надявам админите да усещат разликата м/у тънък хумор и подигравка.


Социални придобивки?!


Брои ли се постоянното търсене на повод да те накажат директно с глоба, без предшестващите по КТ други наказания?


Ако се брои - то повярвайте ми /и дано не се убедите в това на гърба си/ много мислят за Вашите социални придобивки.


Дори насън!


Така, като понякога сънуват, че на следващия ден ще има проверка от някъде.


Е... нещата се променят. Сънищата секват. И почваш да страдаш от безсъние.


Атмосфера?


Атмосферата се създава от Колектив!


Няма да цитирам в коя друга охранителна фирма иде реч, но и в момента зная кога е рожденния ден на Чорбаджията /така аз наричам Работодателите, щото съм селяндур/.


Защо го помня ли?


Защото се празнува в голямата му къща и всички от фирмата са поканени. И се организират и отиват със служебни автомобили.


И Колектива е там! Не 5... Не 10... Повечко хорица. Събрали 1500-2000 лева и купили подарък на Чорбаджията си. И той е облечен наравно с тях с простичките си дрехи - не стои в някакви си парцали за Х стотици или хиляди лева. Но е облечен в Колектив! И има "Ние от ХХХ", "Ние в ХХХ"... Индентификация от която не се срамуваш


И като закъсаш примерно със служебния автомобил /в коментираната фирма имат такъв единствено 2-3 поста, освен Чорбаджийката - не като при другите две фирми, за които разказвам впечатленията си поне 10-тина, 15-отговорници по различни въпроси /не по папки, а по реалности/... Та като закъсаш със служебния автомобил /все пак може да се случи да спукаш гума, щото автомобилите се купуват само нови/ до минути идват 1-2 патрула и ти оказват помощ, а не да се жалваш пред Клиент, чиито магазин е разбит и ти не можеш да си тръгнеш, защото "колата не може да запали" - Ами то за СОД са нужни автомобили - не коли...


"Защо някой би искал да започне работа във "Форс Делта?"


Харесах! Много! И затова го преписах целия и ще отговоря стегнато.


Първо: За да види как НЕ ТРЯБВА да се прави бизнес!


Второ: За да се кали психически!


И трето: За да има поне 5-6 месеца след като "напусне" занимавка да си търси полагащи му се възнаграждения. 

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 11.12.2012г. сряда в 11:57
мнение от
отношение кандидат за работа
в град София

бивш служител на боду сод съм .искам да питам ,как стоят нещата с платените годишни отпуски?


задавам този въпрос защото в боду сод няма отпуски , няма и обезщетение за неползван отпуск.


така са си вързали гащите че никой неможе да ги накара да плащат платените годишни отпуски.


моля за вашето мнение.

написано 04.05.2012г. събота в 16:39
мнение от
отношение кандидат за работа
към обект/отдел финансово/счетоводен
в град София

Бих искала да спомена на всички умни момичета, които имат амбиции да работят във "Форс Делта" ООД като "касиер-счетоводител" някои неща, които уважаваща себе си жена не би допуснала в професионалният си живот. Офисът в който ще работите се изпълва от четири бюра претрупани с бумащина. Дали това е трик за пред шефа им или нямат усетът за добра организация. Хигиената е под всякъква критика. Дамата, която ще ви пита съгласни ли сте с условията, ще дъвчи най-демонстративно дъвка и ще си я извади по най-елементарния начин от устата, залепвайки я на едно листче. Хммм... Ще ви предложат  и "сигурни пари" - 600лв., от които ще изискат вие да си платите осигуровките. Ако това не ви е достатъчно за да се откажете, идете до фирмата, но преди това си сложете ръкавици. Съжалявам, че момичето на което търсят заместничка е попаднало в такава среда и няма база за сравнение!

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 12.03.2012г. вторник в 22:46
отношение шубе го/я е и не казва!
към обект/отдел Никога в ОХР. фирма!
в град София

ЕЕЕ Ради ,Ради! С 10 години стаж зад гърба си на мен ли хвърляш балтий с "хубавата работа" в охранителните фирми! За 500лв нето на месец работя само при положение ,че ме осигуряват на пълната ми заплата ,а именно на около 750лв! Ако ме осигуряват на минимална ,то държа да си получа нето на месец сумичка над 650лв.! А ти как мислиш ,че под 500лв. на месец и осигуряване на минимална заплата ,ще ти дойдат рейнджъри и командоси да висят по обектите и рискуват някой малоумен наркоман да им забие ножа ,защото ако го гръмнат ,може да се тълкува от порочния български закон като "превишена неизбежна самоЗАЩИТА"! Кафез за охранителя в случая! Много ясно ,е за тия пари се навиват да работят ,хора без стимул ,хъс и квалификация ,а също така и смея да кажа утайките на обществото пияници и социална измет! ООО да фирмите ги наемат ,защото те работят за мижави пари ,а пък работодателя/охранителната фирма/ ,взима от такъв човек над 600лв.печалба на месец! Какво очакваш от тях Ради? :) Да вземат адекватни решения в напрегнати ситуаций и да реагират адекватно на служебното си място-НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕ! :) Това е срам и позор за ОХРАНИТЕЛЯ и професията ОХРАНИТЕЛ ! Срам и позор за който са одговорни единственно охранителните фирми със стремежа си за голяма печалба!  Поздрав на всички колеги охранители ,които са професионално настроени и адекватни към тази дейност и им пожелавам по добри времена ,когато ще бъдем РЕАЛНО и КОРЕКТНО оценявани,като ДОСТОЙНИ ХОРА С ДОСТОЙНА ПРОФЕСИЯ,ПРОФЕСИЯ КОЯТО НЕ Е БЕЗОПАСТНА ЗА ЗДРАВЕТО НИ ,А ПОНЯКОГА И ОПАСНА ЗА ЖИВОТЪТ НИ!

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 09.03.2012г. събота в 19:26
мнение от
отношение настоящ служител
в град София

160лв. месечна заплата..При 20 дни отпуска. Ако някой може да ми го обясни моля!!! Защото в Форса не можаха..

написано 22.12.2011г. петък в 01:35
мнение от
отношение бивш служител
в град София

Който отиде в нея ще остане изумен колко може да е долнопробна една фирма.....само мога да кажа ,че ВСИЯКО ЛОШО НАПИСАНО за нея АБСОЛЮТНО ВЯРНО.Дори много от нещата са спестени, изумително е как тази фирма все още съществува,но това е само благодарение на много серизните връзки на Т.Орфаниду , и връзките на В.Димов с властите.Едва ли има друга фирма дори и от долнопробните която си позволява да осигурява на минималната заплата а отпуската да я плаща на 160лв...(можете да проверите)

Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда

Показани мнения 1 - 10 от общо 35 1234 По-стари »





Връзки




Сайтове за работа


Институции



За BGRABOTODATEL.COM

BGRabotodatel.com достига до вас благодарение на Streaming Video Provider. Streaming Video Provider предлага професионални web видео услуги за бизнес клиенти. SVP позволява лесно да се публикува и управлява видео в интернет с качество далеч отвъд възможностите на системите за видео споделяне и предлага множество улеснения за бизнес клиенти. За повече информация, посетете сайта на Streaming Video Provider на адрес www.streamingvideoprovider.co.uk.
BGRabotodatel.com е сайт, в който всеки може да каже "Аз обичам моята работа" или "Аз мразя моята работа". BGRabotodatel.com е сайт за тези от вас, които желаят да започнат нова работа и искат да разберат какво мислят хората, които са работили или работят в дадената фирма. Интересуват Ви привилегиите, заплата, условия на работа, уважение - тук бихте могли да получите информация за българските работодатели от "кухнята", без да се налага да поемате излишни рискове. Ако има какво да кажете за Вашата работа, дайте своето мнение, но моля, направете го тактично и искрено.
BGRabotodatel.com не участва в писането на мненията в сайта! Тези мнения изразяват само и единствено личното мнение на техните автори!

74664 мнения за 6351 фирми!