Мнения за работните места и работодателите, които обичаме и мразим
написано 09.11.2010г. сряда в 11:34
мнение от
отношение кандидат за работа
към обект/отдел Дирекция "СП"-гр.Сандански
в град Сандански
Уважаеми господа/госпожи!
Бих желала да изразя и своето мнение и желание въпреки трудните и нелеките условия в социалната сфера ,че желая и си търся точно такава работа. До момента имам едва 6 мес. стаж в Дирекция "СП"-Лясковец като социален работник през 2002г.Колективът беше страхотен и имахме наистина компетентен рлъководител, въпреки не много добрите условия на труд и работна среда. От 2004 г. съм в Сандански и до момента съм подавала заявления два пъти ,но така и не бях наета.Първият път с условието ,че нямам достатъчно стаж, а втория все още изчаквам /в момента няма вакантни места. Съгласна съм да работя и по друг социален проект.Постоянно работя с клиенти .Вярно ,че заплащането е наистина малко спрямо дейността ,която се извършва ,но и човек решил да се занимава с това да е достатъчно отговорен и заинтересован от нуждаещите се. Човек с висше образование съм и много бих се радвала ,ако мога да се реализирам в подобна сфера.
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 01.10.2009г. петък в 15:18
мнение от
отношение настоящ служител
към обект/отдел отдил социална закрила
в град Стара Загора

до търсещ работа от Сандански: г-жо говорите глупости. Работя в този отдел от 17 години и съм с висше образование, специалност  "социална политика".  Къде го видяхте това заплащане по-високо от това на учителите?!?  И защо смятате, че да си социален работник е по-лесно и по-безотговорно от това да си учител? Защото социалния работник работи 8 часа всеки ден и си дообработва документацията в къщи като носи административна, финансова и др. отговорност за всеки лев отпусната или не  помощ, а учителя работи 18-20 часа седмично и не носи никаква отговорност за резултатите. За това ли отдела ни "Закрила на детето" всяка година към септември остава  без служител, защото колегата /ката си е намерил работа в някое училище - минимум 150 лева по-голяма заплата, 85№ за пътни разходи, половината работно време, тройно по-голям годишен огпуск, мир и спокойствие.


 


 

написано 08.09.2009г. сряда в 21:10
мнение от
отношение настоящ служител

Относно, началник сектори"ХУСУ, според мен, това е излична длъжност, тъй като има началник отдели, към Д"СП", имат работа единствено в края на месеца, когато се правят месечните справки и то по взети данни от социалните работници, не рабатят и с клиенти, а са и държавни служители, който не носят никаква отговорност.


НЕКА МТСП ПОМИСЛИ, ВЪРХУ ТОЗИ ВЪПРОС. 

написано 06.08.2009г. петък в 14:47
мнение от
отношение клиент
в град Стара Загора
Прочетох внимателно предишните мнения. Да, заплащането сигурно е ниско, но не е по-различно от всяка друга бюджетна сфера. На всякъде се говори само за заплащане, придобивки, но не и за качество на обслужване. Не мисля, че първо трябва да искаме да ни дадат, а пък после да изискват от нас. От няколко месеца Дирекция социално подпомагане Стара Загора има нова сграда. Тя е нова, чиста, добре климатизирана. Сега поне не могат да се оплакват от лоши условия. По въпроса за многото работа. Наскоро ми се наложи да отида в Дирекцията. В приемната почти нямаше клиенти. Само на няколко от гишетата имаше служители и които нямаха клиенти седяха с гръб към гишето и си говореха с други техни колеги, които явно и те нямаха работа. Мисля, че когато работиш с клиенти, елементарното възпитание изисква да седиш с лице към стола на потенциалния клиент, нищо че в момента нямаш работа.
написано 16.06.2009г. сряда в 10:42
мнение от
отношение настоящ служител
към обект/отдел социално подпомагане
в град София
Внимателно прочетох мнението на колегите си и съм напълно съгласна с тях!Срамно е да се наричаме "Социално подпомагащи",когато ние самите сме такива...За доказателство ще добавя това ,че помощите които се раздават са с по 100-200 лв. в повече от възнагражденията ни!Относно образованието-то не е критерии!Аз съм вишист,но това не ме прави по "висша" или кадърна от останалите-всичко е въпрос на морал!А именно този морал държи тези хора по работните им места!А и навика..Хора с 10-15 години стаж трудно се впускат в нови приключения ,а и възрастовата граница дава отражение.Колектив...смятам ,че всеки дърпа в собствената си посока!Аз лично не смятам да продължавам да се унижавам да стоя тук!!!Работа за хора които имат желание за такава се намира и на свободния пазар!За съжаление мнението ми за тази агенция доста се вгорчи,и ще си тръгна с лоши спомени!
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 16.04.2009г. петък в 14:10
мнение от
отношение настоящ служител
към обект/отдел социална закрила
в град София
Ще ме прощава предишният коментар но хората найстина работят за мизерни пари.
Явно не сте запознати и говорите глупости.
Работата е наистена много едва се смогва.
Има и доста,да не казвам почти 100%,конфликтни хора които идват при нас общо взето колкото да не са су удома а да си изкарат ядът върху някой.Ако не е тази институция много хора ще са наулицата.
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 07.01.2009г. четвъртък в 22:14
отношение кандидат за работа
в град Сандански
Познавам отблизо работата на социалния работник.До сега,естествено никой от тях не е доволен от заплащането си,макар,че единствено само социалните работници,независимо от кризата си получиха по брутна 13-та заплата. Защо се пропуска да се споменат и премиите/ДМС/,които се полагат на социалния работник?Друг е въпроса,че в сферата работят хора,който са със средно образование,но това не им пречи да вземат по-висока заплата от един учител-висшист.Гъвкавостта на работното време на един социален работник му позволява да излезе от службата по всяко едно време за неопределено време,вършейки си личната работа,прикривайки се зад обяснението, че отива на.....анкетиране напр.По същата логика-може ли един учител да излезе от час по което и да е време?И не само учител-да вземем за пример дори продавач,шивач.....Не може да не се отчетат и минусите на тази професия,а именно-основните потребители на социалното подпомагане-хора с елементарна култура и възпитание.За съжаление с такива хора се срещат не само социалните работници.
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 18.09.2008г. петък в 15:05
мнение от
отношение настоящ служител
към обект/отдел озд
в град Стара Загора
в социалната сфера заплащането е повече от смешно.Това е недопустимо - много работа, която е свързана с страшно много рискове,психическо натоварване и среща с хора от различни етноси и соц. положение,а в края на месеца нямаш средства да си платиш сметките и се чувстваш и изпадаш в положение по лошо от това на самите ти клиенти на които помагаш непрекъснато.няма никаква сигурност и защита от страна на работодателя ни-пълно безразличие-само нови изисквания и проверки.Едно е най-хубаво.ВЕСЕЛИ,УСМИХНАТИ И КОМПЕТЕНТНИ КОЛЕГИ-ВИНАГИ МОЖЕ ДА СЕ РАЗЧИТА НА ТЯХ.ДАВАТ ТИ СИЛИ ДА ПРОДЪЛЖИШ НАПРЕД! Питам се какво ли е в колективите в които това липсва-СЪС СИГУРНОСТ ТАМ Е ЕДИН ГОЛЯМ АД!ЗНАМ,ЧЕ ИМА И ТАКИВА МЕСТА.
Раб. помещение е на ниво, но е време някои да помисли за по-нормални условия за работа през лятния период, а не да стоиш на 40градуса и да се молиш само да оцелееш. невъзможно е да работиш - да не говорим като си има предвид и контингента. не мисля че г-жа Масларова би издържала и да се издържа с тези месечни парички.имайки предвид голямата натовареност си мисля, че екипа от работници е крайно недостатъчен - а те какво правят "СЪКРАЩЕНИЯ". Работата в соц. сфера не за предпочитане!!!!!!
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
написано 11.09.2008г. петък в 17:26
мнение от
отношение настоящ служител
към обект/отдел Отдел "Закрила на детето"
в град Стара Загора
Заплащането е много ниско за страната. За уважение от страна на колегите ми слагам най-висока оценка, но за отношение от страна на фирмата - няма такива. Непрекъснато правят проверки и гредат документацията и се чудят за какво да се захванат. Не се обръща внимание на това каква социална работа се върши. Непрекъснато има нови изисквания. Няма достатъчно консумативи. Привилегии-никакви. фирмена сигурност - никаква. Работата е много, а работниците са малко. Работа до гуша.Правят се съкращения, а работата става повече. Некога не може да приключи нещо и да се чувстваш насърчен. Потенциал за развитие - точно научиш работата и трябва да си търсиш друга, защото прегаряш. Местоположение - наблизо ми е, но няма охладителна система и лятото е ад. Да се чудиш - да рабогиш ли или да оцеляваш.
Колегите са страхотни. Обичам ги! Едно хубаво нещо-заради тях все още съм тук.
Заплащане
Уважение
Привилегии
Фирмена сигурност
Натоварване
Потенциал
Местоположение
Колеги
Работна среда
Показани мнения 1 - 10 от общо 11 12 По-стари »

За BGRABOTODATEL.COM

BGRabotodatel.com е сайт, в който всеки може да каже "Аз обичам моята работа" или "Аз мразя моята работа". BGRabotodatel.com е сайт за тези от вас, които желаят да започнат нова работа и искат да разберат какво мислят хората, които са работили или работят в дадената фирма. Интересуват Ви привилегиите, заплата, условия на работа, уважение - тук бихте могли да получите информация за българските работодатели от "кухнята", без да се налага да поемате излишни рискове. Ако има какво да кажете за Вашата работа, дайте своето мнение, но моля, направете го тактично и искрено.
BGRabotodatel.com не участва в писането на мненията в сайта! Тези мнения изразяват само и единствено личното мнение на техните автори!

83345 мнения за 7274 фирми!